fredag 29 januari 2010

Tusen Tack


Har fått 4 awards !! Tusen tack till Made by Mama Mia , Kaoz, Beata och Tanja Jag är otroligt tacksam för detta :)

Med denna utmärkelse följer att man ska...
-Kopiera awarden på din blogg.
-Länka till personens som gett dig den
-Berätta 7 intresanta fakta om dig själv
-välja 7 andra bloggar som du vill ge awarden till
-Länka till deras bloggar
-Lämna en kommentar i deras bloggar att du gett dem denna award.

Här kommer 7 fakta om mig

1. Jag älskar att dansa och allra helst dansar jag salsa.
2. Jag är äldst av tre syskon
4. Har ett stort hundintresse. Har tävlat i både lydnad och utställning.
Vilket vår nya vovve också kommer att få göra. Ska bli kul att återuppta ett gammalt intresse :)
5.Har sytt så länge jag kan minnas och mitt allra första jobb var på ett textilföretag.
6.Är fruktansvärt MORGONTRÖTT och glömsk.
7.Gillar inte att prata i telefon och glömmer ofta min mobil hemma.
Kanske är anledningen att när jag väl pratar så fastnar jag i timmar :)

Skulle vilja skicka vidare den till alla kreativa människor där ute!!!

Inga kommentarer: