fredag 1 januari 2010

Hej 2010


Välkomnar ett nytt år fullt av möjligheter....



Om jag ska sammanfatta mitt syår med ett ord så skulle det bli LYCKA.



Naíma fick själv välja vad hon skulle ha för Nyårsmat. Fiskpinnar och potatismos på BLÅ tallrik blev hennes val :)



På syfronten är det mycket nytt. En tävling väntas dyka upp vid 100.000 besökare, räknaren står nu på 99 849 :) Vill även uppdatera min länklista, om du är en av dom som besöker min blogg men inte finns med på listan så lämna en kommentar.

Önskar er alla ett underbart 2010/kram Jennifer

19 kommentarer:

Myssel sa...

Hjälper till att öka på besöksstatistiken. :-)
Gott nytt sy-år!

Vindling sa...

Gott Nytt År!

emelie sa...

Allt du syr e så himla fint! Ugglorna va ju himla söta!

ida.p design sa...

Hejsan!

Dina kläder är superfina! Försöker följa din blogg då och då för att få lite inspiration!
Följ gärna min! www.idapdesign.blogspot.com
Kram ida.p

Lena Jörtsö sa...

Hej!
Jag hittade din inspirerande blogg genom min duktiga frissa som har köpt små söta/underbara kappor till sin lilla dotter av dig. Hon tipsade också mig att starta upp en egen blogg, och det gjorde jag.
Välkommen att titta in till mig på,
omkladningsrummet.blogspot.com

Helena sa...

Vill bara önska god fortsättning!

Libe sa...

God fortsättning på det nya året :)

Anonym sa...

Gott Nytt År!
Fin klänning och söta ugglor :-)
Mvh Eva-Lina

Polkahjerte sa...

For en nydelig kjole med "smykker" rundt halsen! Takk for den syglede og vakre produksjon du viser i bloggen din. Godt nyttår!

á Yeliqa sa...

WOW 100.000 besökare var verkligen inte illa :)

Jag önskar dig ett riktigt gott 2010 !

CRocoFin sa...

Du syr verkligen fina saker och vilka bra kombinationer av tyger. Jag brukar kika in och bli imponerad :).

Paula sa...

Vilken söt klänning, verkligen fiffigt med "halsbanden".
God fortsättning!

Linda sa...

Detsamma detsamma.Cool klänning

Naíma´s sa...

Tack för era gulliga kommentarer, alltid lika uppskattat :)
God fortsättning till alla er!!

Hello sa...

Så sött med "halsbanden"!

SiriR sa...

Godt nyttår til deg også!
Gleder meg til å følge bloggen din videre i 2010, du lager så fantastiske ting!!

Ser ut til at Naima koste seg masse med sin nyttårsmiddag:)

Anna-Karin sa...

Vill bara berömma dig för alla dina fina alster. Jag har följt din blogg en tid nu men är inte så bra på att kommentera.

nesithusm sa...

informative post replica bags on amazon visit this site replica bags and watches try these out louis vuitton replica bags neverfull

sheau sa...

u2t69h2z73 p3j91k8z30 i1n86j3b56 p2m99z6e14 l2k49v0v24 k6c47i3l76