torsdag 13 november 2008

25.000 besök!!!!



Det ska jag fira med en tävling:) Det enda du behöver göra är lämna en kommentar under detta inlägg och tipsa om tävlingen på din blogg för att dubbla dina chanser att vinna ( du får gärna låna bilden). Om du inte har någon blogg så får du inte glömma att skriva din mailadress.

Det du tävlar om är en klänning i valfri storlek 74-116 i min favoritmodell. Du får självklart välja vilka färger du vill ha. Så har du en dotter eller känner du en liten tjej som skulle kunna ha en Naíma´s klänning så är du varm välkommen att vara med och tävla.

Jag vill även passa på att tacka alla hjärtligt välkomna besökare och alla er som lämnat kommentarer( och jag som trodde att jag inte skulle ha några :) Tusen tack till er!!!!

Naíma kommer att dra en vinnare den 30 november. Jag syr upp klänningen så att du har den innan jul :)

151 kommentarer:

Mallaching sa...

Jag är gärna med! Superfina klänningar!

Tanjis sa...

Åh,jag är självklart med i din tävling! Skulle vara underbart och vinna!

fante sa...

Klart jag vill vinna en klänning även om jag kanske inte klär min pojke i den ;-)

khs sa...

Jeg er helt klart med.. Supersøte kjoler (kjole på norsk=klänning)!

Anonym sa...

Älskar dina grejer!!

//Jessica

Anonym sa...

En sån klänning skulle sittafint på min tjej! Jag vill vinna!

Anonym sa...

Självklart vill man vara med och tävla, klänningarna är såååå fina.
/Carola
www.cbkids.se

Botilda sa...

O ja, jag är också gärna med och tävlar.

miriel sa...

En av dina underbara klänningar skulle klä barnens lillkusin otroligt fint! Såklart jag vill vara med och tävla!

Har länkat till dig på min blogg:
http://faktisktpraktiskt.blogspot.com

och håller nu tummarna! :-)

Anonym sa...

Glömde skriva min mailadress;

jecka11@hotmail.com

//Jessica

Anonym sa...

Såklart jag vill vara med o tävla! Som du vet tycker jag ju att dina plagg är helt underbara!!
/ Karolin karolin_jonsson@hotmail.com

rino sa...

klart man vill vara med:-)
dock har jag bestämt mig för att inte länka till tävlingar just nu...

Anonym sa...

Givetvis vill jag vinna en Naíma klänning! Tipsar om tävlingen på min blogg så klart!

Anonym sa...

Vill gärna va med och tävla.....

Lindis
guleboj@yahoo.com

Eva-Lina sa...

Lika fina klänningar som vanligt!
//Eva-Lina

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! Dottern skulle vara jätte-fin i en av dina klänningar. :)

Jag har länkat till dig här: http://cirynne.livejournal.com/145737.html

Min e-mail: mara_jade5@yahoo.com

//Jeanette

LilleBus sa...

Åhh, vilka fina klänning! Jag är gärna med och tävlar :-)

Kalunji040 sa...

Jag skulle så gärna vilja vinna n sån till min lilla tjej. Jag har länge tänkt "prata" med dig om det men glömt. Och vinner jag inte en så köper jag en, så oavsett vilket så vill jag gärna att min tjej får en Naima klänning.

mtoto sa...

Självklart vill jag ju vinna en av dina jättefina klänningar!

Anonym sa...

Klart jag vill vara med på chansen att vinna en av dina fina klänningar. Jag har spanat pådemlänge tillmin tjej, Stella.

/Lina
lina.ekelin@glocalnet.net

HugOlle sa...

Ooooohhh! Den här tävlingen är ju ett STORT måste. Dina klänningar e ju det finaste som finns! Snälla snälla Fru Fortuna stå mig bi!

Strömming sa...

Åh, klart jag vill vara med och tävla om en Naimasklänning! Jag tipsar på min blogg :)

M sa...

Grattis till 25.000! Såklart vill jag vara med och tävla. :)

Flintflikkan sa...

Jag vill självklart vara med och tävla ^_^
Länkar absletut på min blogg, lånar bilden med!
grattis till 25000 besökare!!!

Anonym sa...

Hur blir en jul i en Naima´s klänninng, alldeles alldeles UNDERBAR
Maddisg09@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill också vara med!
Grattis till alla besökare!
Ska även länka från min blogg!

Sandra -Vildkatten sa...

Dina klänningar är ju bara så underbara. Har kikat in flera ggr så självklart är jag med och tävlar om en. Länkat på min blogg.

madame k sa...

åh, att tävla om en äkta naimaklänning kan jag ju bara inte missa så jag är på! länkar till dig på min (alltmer slumrande) blogg!

Anonym sa...

Åh,jag är definitivt med och tävlar! Vilka fina klänningar!!!!Kommer upp ett blogginlägg senare idag! =D

Fangoria sa...

Tävlar gärna!!! Tipsar på min blogg direkt!

Anonym sa...

Vill gärna vinna en finfin klänning till min flicka.
allenp@glocalnet.net

á Yeliqa sa...

Åh det här måste jag vara med på :) Dina klänningar är ju helt fantastiska :)
Självklart länkar jag från bloggen

Anonym sa...

Åh vill såklart gärna vinna :-D
Hoppas på tur utan bloglänk :-D

♥Ida♥ sa...

Grattis till 25.000 besökare, va roligt. Jag vill gärna va med o tävla om en fin klänning.. Tipsar självklart om tävlingen på min blogg(Lille Mille). =)

Anonym sa...

Vad söta dom är! Det skulle min kompis bli glad för till hennes lilla lilla flicka!
gotland@speedmail.se

Heilt spesiell sa...

Nydelige!!Klart jeg er med.
Kjolen i midten var jo bare fantastisk!!

bronco sa...

Tävling - ja tack!

gosi sa...

Klart att jag vill vara med!!!! Älskar ju allt du gör:)

Therese sa...

Naturligtvis vill jag vara med och tävla om en sådan här fantastisk klänning!!!

//Therese @ BillaBa

OttoPippi sa...

Oj vilken konkurrens man får här!! Hoppas ändå givetvis på att vinna en äkta Naima och lägger in ett inlägg hemma jos mig!! Håller mina tummar för TUR!!! :-)

Carolina sa...

Grattis till de många besökarna! Förstår bara inte hur jag kunnat missa denna fina blogg ;) Du gör helt otroligt många fina saker :)

Klart jag vill vara med och tävla!

FrökenC sa...

Naturligtvis vill jag vinna en sån fin Naima-klänning till min lilla tjej!! Länkat och klart!!

Välkommen! sa...

oj! klart man vill vinna en sån fin klänning!
för övrigt, vilka snygga saker du syr, jag har just kommit på hur kul det är med lappteknik och jag ser att du tycker detsamma! ;)

Vindling sa...

Grattis till alla besök! Klart jag vill ha chansen att vinna en underbar klänning. Jag har länkat från min blogg.

Anonym sa...

Åh, en sån vill jag vinna!

LinSar sa...

Detta kan jag inte missa även om jag aldrig brukar vinna nåt i tävlingar.

Cantina sa...

Självklart vill även jag vara med :-)

Anonym sa...

Vill absolut vara med. Din blogg gör mig sysugen!
/ charlotta
Info@charlottaeidenskog.com

Anonym sa...

Så snygga klänningar! Så självklart vill jag vara med att tävla om en! Jag gör reklam för dej på min blogg.. //Stina Lika Unika

Anneli sa...

Såklart vill jag var med i din tävling! Dina klänningar är fantastiskt fina, jag håller tummarna!
självklart länkar jag till dig från min sida!

Anonym sa...

Så fina klänningar!

Paraphenelia@hotmail.com

Tiro sa...

Självklart vill jag osså vara med och tävla om en sådan fin klänning!!!

androidflickan sa...

Åh jag vill vara med!!!

androidflickan sa...

Glömde säga, har ju såklart länkat också http://1337magdalena.blogspot.com/2008/11/vinna-klnning-hos-naima.html

prickig design sa...

JAG VILL VA MED!!!!

Unknown sa...

jag vill gärna vinna en!!!

MadeByElise sa...

De kjolene dine er jo nydelige!!

Jeg vil gjerne vinne en slik kjole til jentene mine =)

sisselso sa...

åj åj her var det kjempemye fint! Og jeg vil gjerne være med i trekningen om en kjole, det hadde blitt supert til min lille snuppe på 3 år :)
ha en fin kreativ uke :)

Villa Nystuga sa...

Oj, oj, oj! Den här chansen vill man ju verkligen inte missa!

Lallis/Helene sa...

Jag vill självklart vara med och tävla :)

Anonym sa...

Åh, så fina...

Jag har nyss bkivit faster igen så det skulle vara roligt att ge en klänning till henne...

Kan inte sy själv, bara sticka och det är roligt att få nått sytt med...

Min länk till tävlingen är http://stickmonster.bloggagratis.se/2008/11/17/1095237-tavlingar-bra-julklappsvinster/

Ha en bra dag

Jenny sa...

Idag - den 17 november är det Naìmas namnsdag! Grattis gumman!
Kram fr Bryssel
Jenny

Cilla sa...

Åh vilka fina klämnningar, är övertygad om att min dotter skulle bli en riktigt sötnos i den. Så självklart är jag med och tävlar. Har ingen blogg men tipsar genom min mail.

mamma i nord sa...

Er gjerne med jeg også.
Hadde vert fantastisk å vunnet en av dine flotte kreasjoner :-)

Anonym sa...

Åhhhhh tänk att jag kan ha CHANSEN att vinna en underbar klänning från dig. Du gör något utöver det vanliga, jag älskar dina kläder, tyvärr ha jag inte lyckan att äga något än......
vänligen Mikaela.
neosfar@hotmail.com

Äppel Päppel sa...

Åh så fina klänningar! Självklart vill jag också vara med i tävlingen! Grattis till alla dina besök! Din blogg är jättefin och full av fantastiska kläder så det är inte så konstigt! :)

r e b e c k a sa...

Åh, så söta! Jag vill såklart också vara med och jag har tipsat om tävlingen på min blogg :)

Äppel Päppel sa...

Hej igen! Glömde att länka i min blogg förut, men nu finns tävlingen med!!! www.appelpappeldesign.blogspot.com

fröken Sätterlund ✯ sa...

Har precis hittat din blogg och blev helt galet förälskad i dina klänningar. Har en dotter på 3.5 som skulle passa superbra i en sån :) Så jag är gärna med och tävlar.

Kram Therese

Therese sa...

Jag är så glad att jag ÄNTLIGEN hittat hit (för att citera GErt Fylking). Jag skulle stolt klä min lilla Lura på 9 månader i någon av dina vackra skapelser till julens alla sammanskomster. En julig klönning i rött/grönt i stl 74/80 skulle vara guda sänd. ;-)

Vi har länkat http://lurans.blogg.se/2008/november/retro-klanning.html

Vinterhälsningar från
Therese & Luran

Anonym sa...

jag är oxå med och tävlar :) har ju ingen egen tös men min bror har :) jag har länkat hit på min blog.

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne være med, syns kjolene dine er så lekre :)

Mvh lena

lencilla@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är självklart med & tävlar!! Och länkar din tävling på min blogg!
Har en son men känner ju en massa töser :)
Naima´s kläder ♥underbara skapelser♥
Du är fantastiskt duktig!♥

Anonym sa...

Grattis till så många besökare..men som jag sagt förut du gör fantastiska kläder!!
jag är med i tävlingen...helst den gröna i strlk 86.Hoppas jag vinner.Ang åkpåsarna f-låt har ej hört av mig,skickar mail om d. Stor kram

Anonym sa...

Har länkat t din sida på min oxå..,0)
Kram

Anonym sa...

Åh, vilken rolig tävling! Jag hittade hit efter att ha köpt en riktig fin solhatt av dig på Degeberga marknad.

storan74@hotmail.com

//Linda

Anonym sa...

underbara klänningar

vill tävla åt min underbara systerdotter som förtjänr en ny ,fin söt klänning nu när hennes mamma är sjuk

www.enlitentax.blogg.se

hade gärna velat tipsa om tävlingen
men har så mkt reklam på bloggen så hoppas det är okej jag bara skriver kommentar

Anonym sa...

Åh, vilka fina!
Jag är gärna med och tävlar om en klänning till min lilla dotter!

Anonym sa...

Jag är med och tävlar. Jättefina klänningar.

Länk: http://lisa89.blogg.se/2008/november/tavling-valfri-klanning-storlek-74-116.html

E-mail: engstrom-jonsson89@hotmail.com

Ninni sa...

Åh tänk om jag (lilla farmor) kunde få vinna en sån fin klänning till mitt lilla barnbarn som fyller 2 år 4 dec. Hoppas, hoppas!

Anonym sa...

Grattis till alla besökare!

Jag är med och tävlar om en klänning i stl 74. Vi har äntligen fått en liten tjej i släkten så det vore kul att få ge henne en fin present.

Har länkat

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/klanning-2.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

OJ, vilka superfina ! Är gärna med och tävlar om en klänning i strl 74. Du får välja designen !

cinsaga@hotmail.com

Anonym sa...

Det här får jag ju inte missa. Lägger genast upp det på min blogg.

Anonym sa...

Gud, vilka söta klänningar :) Vill gärna vara med och tävla!

bettan1982@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med i tävlingen, skulle vara en toppen present till min gravida vän.

Lbr1010@gmail.com

Anonym sa...

Min dotter dotter Tuva skulle bli saligt glad över att få äga en såå vacker klänning och jag hennes mormor kan bara hålla med och hoppas på turen att vinna.
Inger

Anonym sa...

Hwila vill ha en sån!! Hennes mamma är sååå värdelös på att sy, så :)

Jätte fina... asså... jätte jätte jätte fina!

Hälsningar
Karina
http://trasseltofs.blogg.se

sonderhegn@gmail.com

Anonym sa...

Fiiint!! Villa gärna vara med.

annesand sa...

Så mye fint du lager. En blogg som virkelig er til inspirasjon. Du kommer raskt med på favorittlista mi, altså!

Anonym sa...

Såklart jag oxå vill vara med.Jag älskar dina tygkombinationer.
catrin.larsson@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om en i strl 116 :) i Rosa till min lillasyster :)

Anonym sa...

glömde mejlen! potatisskalaren@hotmail.com

Märta sa...

vilken mysig klänning, passar perfekt till mina tvillingbarnbarn. Så klart vill jag vinna!!

Anonym sa...

Jag är gärna med

jag har länkat i min tävlingsblogg
http://mammamuh.blogg.se/tavla

Anonym sa...

GRATTIS...hit återkommer man alltid och kollar den senaste skapelsen. Kul och tävla om en äkta Naima´s...om jag vinner kommer jag spara den till mitt första barnbarn(hoppas det blir en tjej).Hälsningar till den urgulliga lilla modellen:)
meke7@hotmail.com

Anonym sa...

Så sött de skulle vara till våra 2 små söta tjejer (1år och 3,5år)!!!!! (tar och tipsar på min blogg)

Zahra sa...

I´m in. Jag har en liten tjej som skulle trivas helt utmärkt i en klänning från dig!!!

Anonym sa...

Hejsan igen,

Vill så klart oxå vara med och försöka vinna en av dina fina kreationer :) Har tyvärr ingen blogg men jag gör reklam för dig den muntliga vägen !!
Hälsningar Nicola Johansson, Vä

Anonym sa...

Ups , glömde min mailadress:
stefanonicola@swipnet.se
/ Nicola

Anonym sa...

Kunde inte låta bli att gå in och skriva den 100: ade kommentaren! Bara så du vet det så tänker jag på dig vännen!

Massor med kärlek

Jessica

Lattjo liten pryl sa...

Men du... dom är sååå fiiina alltså! :o) Vi är jättegärna med!

Anonym sa...

Jeg slenger meg på konkurransen! Digger kjolene dine!

Anonym sa...

ÅHH....vilka klänningar! Jag vill vara med i tävlingen!
Har inte någon blogg, tyvärr. Men min mail är henna1@live.se

/Tessa

- sa...

Har en dotter som har helt rätt färger för en av dina färgstarka klänningar. De är fantastiskt söta!

Annika - nickolina_@hotmail.com

Malin sa...

såklart jag vill vinna en sån fin klänning.
Tipsar på min blogg http://mallinpallin.blogspot.com/2008/11/underbar-klnning.html

Silje Kristin sa...

SÅ utrolig fine klær du lager !!

Har ei lita ei på 5 år som også syns kjolene dine var superfine :)

så nå blir det også link i min blogg til deg :)

Anonym sa...

Hej,
Jag har en tjej på 11 mån (säkrast storlek 92). Deltar gärna i tävligen!
Mvh Josefin

josefin@pampastravel.se
www.pampastravel.se

anne sa...

Gud så mycket fint du syr! Vet inte riktigt hur jag hamnade, här, men jag surfade runt lite.. :) Älskar dessa klänningar, så om man får vara med så är jag det!
Länkar även i min blogg; annesyr.blogspot.com

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med!
laila.gustavsson@gangstar.se

Anonym sa...

Hoppas Hoppas Hoppas på turen för en gångs skull...................
Måste bara säga att dina klänningar är underbara. Har aldrig sett nå´t liknande när det kommer till kombinationerna av färger & mönster i dina klänningar.
Kul m. nå´t unikt!
Trevlig helg! Maria
Maria@nailzone.se

Anonym sa...

Jag vill gärna att min Tea ska få en superfin naimaklänning! MVH linda_winqvist@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle bli väldigt glad om jag vann en av dina otroligt fina klänningar.

// Anna anna.lundback@sverige.nu

Anonym sa...

UNDERBARA klänningar! Min Mone älskar klänningar i alla dess former så det vore en fin julklapp.
svartakatten@live.se

Anonym sa...

Superfina kläder du gör!

Sarah sa...

Ja! Jag vill vara med! Som sagt, du gör du vackraste och mest kreativa barnkläderna jag har sett, så det är klart att man skulle vilja ha en till lilltrollet!

Har ingen blogg men min mailadress är: jullansmamma@spray.se

Gekko sa...

Klart jag vill vara med och tävla om en av dina härliga klänningar! Jag har länkat från min tävlingsblogg: http://tavlingsblogg.blogspot.com/2008/11/namas.html

Ann-Sofi Avindell sa...

Oj vilken lycka om jag kunde vinna en klänning till min lilla tös!

Ann-Sofi Avindell sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aggedesign sa...

Jag är oxå med, länkar på mina båda sidor såklart!

Anonym sa...

Dom är jättefina och supercoola!Vi vill absolut vara med.

Anonym sa...

jag vill ha jag vill ha jag vill ha =) lejonkungens@gmail.com

Anonym sa...

Med handen på hjärtat var dessa de finaste klänningar jag sett, jag älskar den udda stilen som skriker kärlek.

Skulle bli en perfekt julklänning då jag ännu inte hittat någon som fallit mig i smaken, Engla (vår dotter) skulle stolt modella i den på ett kort vi sedan skickar till dig som tack.

Vår underbar prinsessa är värd det bästa

Länkat och klart i min tävlings blogg : http://bloggvinn.blogg.se/2008/november/tavla-om-en-underbar-klanning.html#comment

sofie_yes_@hotmail.com

Anonym sa...

hajjoj.
jag är gärna med och önskar en vinst till min dotter på 5år. hon blev jättekär i dina klänningar! Tack för en bra blogg

Guro sa...

Mener du virkelig at du vil gi bort en slik kjole? Det kan jeg ikke motstå! Aldeles nydelig!!

Anonym sa...

Ta meg!! Ta meg!! ta meg!!! kjempe fine kjoler! Jeg krysser fingrene for at min lille prinsesse får en sånn til jul!

Anonym sa...

Åh så ljuvliga, klart jag vill vara med och tävla!

Har länkat på min blogg också:
http://syslojd.wordpress.com/2008/11/24/tavla-hos-naima/

Tanjis sa...

Hej!

Jag är redan anmäld en gång i din tävling men ville bara berätta att jag råkat länka fel men nu funkar det! :)

Sarah sa...

Som sagt har jag ingen blogg, men jag har mailat och tipsat alla mina vänner på Facebook som har en liten dotter, eller ngn flicka som dom skulle vilja ge den till!

Hoppas hoppas!!

Nette sa...

Oi, jeg vil gjerne bli med i denne trekningen, hvis jeg får lov:) Har ikke besøkt bloggen din før, her var det utrolig mye fint! Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hej! Jag vill vara med, klänningarna är ju helt underbara!! Min lilla tvååring skulle bli ännu sötare i en (hur hon nu kan bli sötare än hon är..)

kram Anneli
(tzakina@hotmail.com)

Anonym sa...

Efter att ha fått hem några av dina ljuvliga kläder till mina två flickor kan man inget annat än att önska sig fler. Skulle jag bli den lyckliga vinnaren kommer min lilla flicka nog att få en lika fin klänning som stolta stora syster som ingen annan klänning vill ha, bara naimas.

/Carolin Sjösten

Paula sa...

Min dotter skulle bli superglad om hon fick ha en sådan fin klänning att ha på julafton. Håller tummarna och länkar till tävlingen på min sida.

lilla hjärtat sa...

Jag är gärna med på utlottningen av en av dina underbara klänningar. Min son skulle nog inte passa i den men vem vet vem som kommer med storken i Januari ; ) Länkar till tävlingen från min blogg.

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla för min lilla hårdrockstjej :-D
Min e-post: osmil@comhem.se

sygryn sa...

Jag vill också vara med!

Anonym sa...

Åååå, jag kom in på din sida av en slump. Jättefina kläder du syr!!!
Vill verkligen vinna en klänning till min lilla prinsessa där hemma!

/Jenny

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och få chansen att vinna en av dina fina klänningar! :)

Anonym sa...

åhh så fina klänningar. hade jättegärna velat vinna en till dottern. ja länkade i min blogg :-) http://hemmafix.blogspot.com/

Sanna sa...

Hittade hit för första gången idag, vilken häftig design. Det är klart man vill vinna. Har två döttrar som skulle bli så glada, eller i alla fall den ena.....
Håller tummarna

Kristin sa...

Åh vad fina! Skulle gärna vinna en sån till min tjej.

Hege-Annie Simonsen sa...

WOW! For noen utrolig flotte barnekjoler!!!...

Det er første gang jeg er innom hos deg og jeg er gjerne med i denne blog candyen din. GRATULERER med alle de mange treffene på bloggen din!!! :) Og god helg!!

Anita sa...

Gratulerer med 25 000 treff på bloggen din! Kjempeflott blogg:)

Så utrolig nydelige klær du lager!! Kjolene er utrolig flotte, vil gjerne vinne en sånn til min datter:)

Har linket til blog candyen i bloggen min her:)

Ha en trivelig helg!:)

Jezz79 sa...

Hej,vilka fina klänningar. Vill gärna va med och vinna en åt min lilla Malva,snart 1 år.

Tale sa...

Skjønneste tøy ever. Jeg er med!

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Vi vill gärna vinna en underbar klänning. Dottern på 1 år klär bra i klänning och skulle se ut som en liten prinseesa i denna.
Har länkat till dig på min blogg.

Karin sa...

I can't read your language and don't know what to do for entering this great candy, but I leave a comment anyway.
Fabulous dresses!!!
I love the paaterns and happy colours.
my girls would love to wear one of those beauties.

xoxo Karin

Anonym sa...

My congratulations with reaching 25 000 hits.
And your works are so GORGEOUS. I'm so happy to find your blog. I have baby girl and she is 8 month right now but I would LOVE to have one of such beautiful dresses. I have added link here:
http://vittory83.blogspot.com/2008/11/blog-candy-gorgeous-dresses-4-girls.html

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med!
(laila.gustavsson@gangstar.se)

Anonym sa...

Hittade dig via Tokigt å Likt och wow, jag vet en tjej som skulle passa bra i en av dina fina klänningar nämligen min älskade systerdotter på 7 månader.
isingen@comhem.se

cashith sa...

you could try this out buy replica bags online look at this now replica ysl handbags weblink best replica bags

neendedi sa...

click site replica bags buy online Continued Dolabuy Bottega Veneta you could check here replica bags from china