onsdag 18 mars 2009

Vår=kärlek

Våren är min absoluta favorit årstid......när solen börjar värma och blommorna visar sig......det finns inte mycket som slår det. Man känner verkligen att energin kommer med våren och jag kan säga att den varit efterlängtad, tror aldrig jag har varit så trött som den här vintern.



Dessa klänningar är till två tvillingar där den ena tjejen gillar katter och den andra kaniner.
Klänningarna fick inte vara likadana men ändå ha något som band ihop dom.





Hoppas mamma och flickor blir glada över dom nya klänningarna :)

27 kommentarer:

fante sa...

Hur söta som helst :-)

Och så har du ju lyckats klockrent med önskemålet om lika men ändå inte :-D

Villa Nystuga sa...

Jättefina! Hoppas på att få se live-bilder på tjejerna i sina lika-men-ändå-lika-klänningar :-)

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Klart de blir glada. Helt underbara klänningar och modellen är jätte fin.

Junebacken sa...

Som vanligt urfina skapelser. Katterna blev jag kär i, sååå fint tyg!

Skaparstigen sa...

Så fantastiskt fina de var. Rött och svart är väldigt snyggt ihop!

Jes sa...

Vilka härliga sommar klänningar :) snygg modell.

Lilla NovaK sa...

Jättefina! Du lyckades med kaninerna, trots mina misstankar om att det sulle vara svårt... Hihi...

Tjejerna kommer att bli supernöjda!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Jättefina båda två, de kommer blir jättefina i dessa klänningarna!

Nilla sa...

Åh! Jättefina!

á Yeliqa sa...

Klänningarna blev verkligen kanonfina. Kul ide med katt- och kanintyget

Photo by emma sa...

men så söööta :-)

Helena sa...

Superfina klänningar! Fina tyger! Kanintyget känns ju igen men undrar var kattyget kommer ifrån?

Anonym sa...

Gillar de svarta prickarna!!!

Lovisa sa...

Jätte söta! Du är så duktig.. =)

lilla hjärtat sa...

Superläckra....Var ordet ; )

h/saltaste bönan sa...

Vilka fina! Snyggt med svart och rött. Får man fråga var kattyget kommer ifrån. Är ett gammalt väl?

Naíma´s sa...

Tack för urgulliga kommentarer.
Ni förgyller min dag :)

Kattyget är ett påslakan från Gekås.
Det var kärlek vid första ögonkastet :)

Anna-Snoddas sa...

Helt underbara! :)

Skaparmani sa...

Härliga klänningar, och härliga vårbilder, här är det 1 m snö, så det är detdär man väntar på...

Strömming sa...

Helt fantastiska klänningar!

Doris_Assar sa...

Jättefina!!! Vad långt våren verkar ha kommit där du bor!! *avis*

Anki på sytt/vurm sa...

Dom är helt underbara och passar perfekt ihop!

OttoPippi sa...

Jag önskar bara att de här hade varit åt mina twins.... :-) :-)

Retro Elephant sa...

WOW! Underbara klännigar, snyggt med svart som kontrast!

//Lina

gosi sa...

Ja, vad ska man säga...bara sååå fina. Favoriten blev nog kaninklännningen, vill HAAA!

Artfulife sa...

Those are the cutest!

Solros sa...

Håller med! Mina tjejer kommer bli sååå söta! :-)

Självklart kommer en bild så fort klänningarna anlänt och jag lyckats få tjejerna såpass stilla att jag hinner ta en bild...