måndag 30 mars 2009

Händelserik helg

men tyvärr inte på sy fronten. Jag och sambon har tillbringat hela helgen i Göteborg, först var vi på Ullared sen vidare till vårt slutliga mål Scandinavian Salsacongress. Har dansat ,träffat goda vänner och sett grymma dansuppvisningar :) Äntligen fick jag se mina favoriter live......se och njut, detta är salsa när det är som bäst. Filmade med min kamera, blev tyvärr inte så bra så ni får titta på youtubes version av det jag såg live :)






Hann även med att sy lite innan vi åkte. Två dressar och en kappa är vad jag har att bjuda på.





Här hemma väntade vattenkoppor, jag som trodde vi skulle slippa fler sjukdomar nu :(
Stackars min prickiga lilla tjej men som tur är så är hon väldigt pigg ändå.

15 kommentarer:

Reena sa...

Oj, vad läcker kappan blev :)

LinSar sa...

De dansar ju nästan lika bra som mej;).Fina kläder.Kappan va ljuvlig

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Låter som att ni haft en härlig helg.
Trist med koppor, men ändå skönt att det bara är en gång och sen är det över.

Kappan är hur söt som helst. Skulle också vilja kunna göra något så fint.

prylpinglan sa...

ååå den där kappan... får man paxa den??? vad e de för storlek???

Lilla NovaK sa...

Kappan är ju helt bedårande! Får se om jag hinner ut till dig någon dag snart...

Stackars Naíma, men som sagt, lika bra att hon får det nu. En stor kram till henne från oss!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Ljuvlig kappa o fina dressar!

Vindling sa...

Kappan är alldeles alldeles underbar! Och jösses så långt våren kommit hos er. Här är det fortfarande snö på backen även om solen går hårt åt den just nu.

Jes sa...

Men vilka härliga kläder blommiga och sommriga :)

Villblomsten sa...

det er jo vår hos dere :-)

GRÖN sa...

Den kappan var det finaste jag sett på lääänge!! En sådan skulle jag absolut vilja ha till vår dotter!!! UNDEBAR!!!

Doris_Assar sa...

JISSES vilka fina kläder! Kappan är helt underbar! Och dressarna.. wow! :-)

Mannagryn sa...

alldeles underbara!

linda sa...

Galet snyggt!!Gissa om jag haft naima abstinens då jag saknat dator någon vacka..äntligen stillat mitt begär och inte blev jag besviken!!

Strömming sa...

Mmmm vilken kappa!!! Så så snygg! Dressarna är också väldigt fina men kappan var i en klass för sig! :D

rino sa...

vad vackra! verkligen kläder att bli glad av!