fredag 20 mars 2009

Min solstråle.......



.....har fått lite nytt i sin garderob. Två par byxor i två olika modeller blev det.
Dom fina tröjorna är från Lindex i Malmö och Naíma är extra förtjust i den med elefanterna.
Så fort tröjan åker på, så låter det så här " En telefant balanserade......."

Dessa blev mina favoriter, så söta på!!!!




Tack för alla gulliga kommentarer i mitt senaste inlägg. Ni förgyller min dag och jag hoppas jag kan förgylla er dag litegrann :)

Hoppas ni får en härlig helg/ kramar Jennifer

23 kommentarer:

Hello sa...

Men hjälp vilka underbara byxor!!! Du har ju kreativitet så det bara sprutar!

Johanna Karlsson sa...

Så härliga byxor! Stjärntyget var ju super läckert, var har du hittat det?

Bente sa...

Hei :)
Har tittet gjennom bloggen din,så mye nydelig du tryller frem..for en kreativitet!

od Andulky sa...

Underbara byxor på en underbart söt tjej!!

Heilt spesiell sa...

Herlige bukser på skjønn jente.Vi har selv den trøya med elefanter i både grønn og lilla.Lindex har virkelig fattet hva som gjelder.

Junebacken sa...

Åååå, byxorna längst ner är helt uunderbara! Håller med Hello, vilken otrolig kreativitet du har!

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Vilka underbara modeller på byxor. Önskar att jag hade den fantasin.

Lallis/Helene sa...

Underbara byxor!

Jes sa...

Vilka coola byxor!!! Din dotter är verkligen värdens sötaste och en fena på att posera :)

OttoPippi sa...

Du skall veta att du förgyller mina dagar hela tiden med dina inlägg med dina UNDERBARA kläder på din GOSESÖCKERSÖTA tjej!!!! Vrålhäftiga brallor förresten! Trevlig helg!

Helena sa...

Wow, vilka fina byxor!

Lilla NovaK sa...

Kanonfina!! Gillade speciellt de rosa som var på översta inlägget!

Äppel Päppel sa...

Härliga byxor på en underbart söt liten tjeja!

Madebycarran sa...

Åh, vilka fina och roliga kombinationer!

Sandra sa...

Båda byxorna var jättefina.
De svartvita var verkligen jättecharmiga.

Villblomsten sa...

Du er sååååå flink !!!

Anna-Snoddas sa...

Ljuvliga brallor - så somriga och härliga! :)

Bobo/Rumba de kransen sa...

Skitfina byxor! Och vad kul att ha en tjej som uppskattar kläderna så mycket! Åtminstone ser det ut så på bilderna. Både skaparglädje och mottagarglädje på samma gång. Kan det bli bättre?

Doris_Assar sa...

Supercoola kläder, och tjejen din, guuuuud så söt hon är!!! :-) :-)

Naíma´s sa...

Mojja: Tyget är från Stoff och Stil. Ångrar nu i efterhand att jag inte köpte mer.

Bobo: Jodå min tjej uppskattar verkligen kläderna och hon är en stjärna när det gäller att ta bilder.
Min SOLSTRÅLE :)

Tack för era värmande ord :)

SysterYster sa...

ja byxorna var verkligen jättefina. Håller med om att de nedersta var otroligt söta på, är det en virkad duk som du har som applikation? Tufft!!

Anonym sa...

vilka underbara byxor!!! särskillt det sista paret gillade jag otroligt nycket!!! hihi kan man sätta sådana på pojkar? :) kram

Nina sa...

Söta byxor!