måndag 28 september 2009

Triss i kjolar


Tjejen som beställde den här kjolen ville ha tre till och detta blev resultatet.
Gjorde tre olika modeller. Jeanskjolen är helt klart min favorit. Svart/grått jeanstyg och ett mönstrat tyg som min goda granne hittade åt mig.


Både jag och Naíma har varit sjuka och min sytid har varit väldigt begränsad.
Många beställningar har kommit efter....tyvärr

Väntar även på etiketter från minanamnband. Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får dom????Har snart väntat i 4 veckor.

22 kommentarer:

Strumpetossa sa...

Supersnygga kjolar!

Har också väntat på mina namnband superlänge! Det ska typ ta 15 dagar men fick svar om att de haft översvämning i fabriken så att produktionen blivit försenad men nu hade dom skickat mina i alla fall så hoppas att dina också är påväg. :)

Fotograf Jenny Thörnberg sa...

wow, superfina kjolar, gillar oxå jeanskjolen jättemycket, den var underbar.

SiriR sa...

Så kule kjoler! Alle fine på sin måte:)

Sist jeg bestilte navnebånd fikk jeg dem etter to uker, får håpe dine kommer snart!!

r e b e c k a sa...

konstigt, jag brukar fè dem inom làngst två veckor hit till Italien... Maila killen om du inte fått dem än tycker jag, han är jättetrevlig! :)

r e b e c k a sa...

glömde säga att kjolarna är supersnyga, särskilt den första som verkar sitta riktigt snyggt runt rumpan!

alvinea sa...

Galet snygga kjolar, i synnerhet jeanskjolen!

Tanjis sa...

Åh,vilka härliga kjolar! Älskar jeanskjolen för jag är galen i snygga jeanskjolar. Har du själv hittat på mönstret, det var verkligen snyggt!

Jag har inte heller haft tid att sy alls på senaste tiden........det är lite tråkigt men det vänder säkert snart.

/Kram

Retro Elephant sa...

Vilka karamell kjolar!

//Lina

Doris_Assar sa...

Wow!!! Jeanskjolen är min klara favorit!!!

h/saltaste bönan sa...

Jättesnygga! Gillar verkligen jeanskjolen och hur du placerat knapparna. Rött och jeans är snyggt ihop.

Moi! sa...

Vilka läckra kjolar! Jeanskjolen gillade jag bäst.

Aleisa Ribalta sa...

fina kjolar, min favorit är samma din, mina etiketer tog tre veckor, så dina måste snart komma, så hoppas jag, jag ringde de, och dagen efter va de här. krya på ni två!

Beata sa...

Jättefina kjolar! Gillade jeanskjolen mycket!

Fangoria sa...

Sååå snygga kjolar, och jeanskjolen är min favorit också!

linda sa...

Jättefina kjolar...älskar den i jeans

Lillian Risholm sa...

disse var utrolig kule!!!

malin sa...

åh, jag älskar den nedersta! sååå snygg!

Helena sa...

Wow vilka snygga kjolar!

Det kan nog ta en sisådär 4 veckor att få namnbanden, det gjorde det för mig sist, så dina borde väl dyka upp snart.

citten sa...

Tøffe skjørt, og jeansskjørtet var nok min favoritt også :)

Velkommen til min kreative verden sa...

Du er så flink. jeg liker så godt det du lager: )

Aleisa Ribalta sa...

jag bara väntar, vet att vem som väntar nåt så gott kan väntar alltid jättelång. eller det var inte så, ????, hehe. fy vad det är jobbigt med att vänta på minanamnband, jag oxå fick vänta jättelänge, och nu mina etiketter börja att ta slut, så jag får skynda mig att beställa. kramis!

LilleLeo sa...

Jeans-skjørtet skulle jeg ønske hang i mitt skap!