torsdag 17 juli 2008

Jag har blivit utmanad.......

..........av Stora lilla j

Först reglerna: Svara på alla frågor.Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

1. Städa färdigt  mitt syrum 

2. Sy klart några halvfärdiga plagg

3. KAFFE

4. Lägga in lite kläder på tradera

5. Ringa mamma

Vad gjorde du för 10 år sedan?

För 10 år sedan arbetade jag på en syfabrik. Där lärde jag mig en hel del om sömnad :)

Ställen du bott på?
Född i Sydamerika Chile, flyttade som liten till Stockholm (Vallentuna och Täby). Efter några år i Stockholm flyttade familjen till Skåne. Har sedan flyttat runt  här i Skåne.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Starta eget företag. Självklart skulle det vara Naímas Design.
2. Flytta till en gård. 
3. Ge bort en massa pengar till mina nära o kära och till behövande.
4. Ha  egen dansskola.
5. Resa

Jag skickar utmaningen vidare till: Royal me, Hea harmoni

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig blogg Naima :) Själv heter jag Naim.